Geek 4u

Inteligo dało (_|_) w weekend

Niemała niespodzianka czekała użytkowników Inteligo w piątek wieczorem oraz weekend. Otóż nie mogli oni przeprowadzić żadnej transakcji kartami płatniczymi. A więc nie mogli zapłacić w sklepie jak i nie mogli wypłacić pieniędzy w bankomacie. Podobno spowodowane to był modernizacja techniczną systemu. Taaaa, jasne. Modernizacja w godzinach popołudniowych w piątek. A świstak siedzi zawija w papierki. Firma naprawiła usterkę (w końcu) jednak nie wypowiada się na temat jej przyczyny zasłaniając się względami bezpieczeństwa. Inteligo wydało także bezpłciowe oświadczenie w którym przeprasza klientów:

Inteligo uprzejmie informuje, że w dniu 7 lutego 2009 roku w godzinach wieczornych oraz w dniu 8 lutego 2009 w godzinach porannych, wystąpiły problemy w dostępności serwisu WWW, WAP oraz automatycznego serwisu telefonicznego, nie było możliwe również korzystanie z kart Inteligo Visa Electron w bankomatach i dokonywanie nimi transakcji bezgotówkowych w punktach handlowo – usługowych. Inteligo serdecznie przeprasza swoich klientów za zaistniałe niedogodności. Konsultanci Inteligo są dostępni przez całą dobę i pod numerem 0801 121 121 udzielają wszystkim Klientom niezbędnych informacji na temat zaistniałej sytuacji.

Obecnie system działa poprawnie. Inteligo prowadzi intensywne prace mające na celu zapewnienie poprawnego funkcjonowania wszystkich kanałów obsługi. W przypadku pojawienia się konieczności kolejnych przerw modernizacyjnych, Inteligo poinformuje o tym swoich Klientów z wyprzedzeniem.

Ja się tylko pytam, co mi po przeprosinach jeśli nie mogłem się dostać do mojej kasy. Ta sytuacja to kolejny przykład, że PKO suck. I to bardzo

|